Ako písať PR články a nastaviť správne kľúčové slovká

Ak sa chystáte napísať kvalitný PR článok, odporúčam ako prvé, vymysleť pútavý názov článku "Title" a ešte odporúčam, aby sa v názve článku nachádzali podstatné kľúčové slovká, alebo klúčové slovko, ktoré má za cieľ osloviť vašu cieľovú skupinu. 

Napr. ak chcete osloviť web designéra, mal by byť v nadpise niečo o web designe alebo niečo, čo posunie, naučí , resp. poučí - že sa web designer niečo zaujímavé dozvie z článku.

Napr. ak chcete osloviť programátora, mal by nadpis obsahovať programovanie - pre koho je určený a vhodné metódy - čo ním programátor získa, že si ten článok prečíta. Napr. názov článku by mohol byť Vhodné metódy php programovanie v CMS, alebo Aké jednoduché je programovať v CMS v jazyku PHP.  (Nemusíš byť ani web programátor, aby si si spravil svoj web).

Google keywords planner Vám pomôže nájsť vhodné slovká, ktoré hľadá vaša cieľová skupina. Treba však spojiť viacero faktorov dokopy, aby vznikol dobrý pútavý PR článok.